vrijdag, juni 02, 2006

Werkstuk internet pesten

Karin heeft altijd meer overzicht van hoe een begeleidingsgesprek is geweest dan ik. Ik weet nog wel te melden dat we volgens onze begeleider op de juiste weg zitten, en dat we momenteel bezig zijn met schuiven, een plekje zoeken, weer schuiven, aanpassen, herschrijven, herformuleren, en weer schuiven. De goede weg dus!

We wilden alleen iets over internet pesten erbij doen (ivm weblog ettiquette), en ik zei dat ik al een compleet werkstuk over internetpesten had gemaakt. Eerst wilden we die als bijlage doen, maar dan zouden we een bijlage hebben die ongeveer even dik was als het meesterstuk zelf! Niet logisch dus.

Dus, toen bedacht Karin: We zetten hem op de weblog! Kunnen mensen hem altijd bekijken!

Dus tja: je kunt hem hier downloaden, maar hij komt ook in de Links aan de rechterkant te staan. Inclusief de weblog van Computers in de Klas.nl, die ik al weken geleden had moeten plaatsen.

Enjoy! Feedback is welkom, ook al is het al een jaar geleden ingeleverd.