maandag, juli 10, 2006

Eindgesprek en Eindbeoordeling

Het was behoorlijk spannend. Afgelopen maandag had Karin de eindversie van het verslag ingeleverd, en vandaag hadden we het eindgesprek.

45 minuten lang werden ons allerlei vragen gesteld, en om motivatie gevraagd. Twee studenten tegenover twee docenten.... waarvan er één zweeg (maar zijn gezicht sprak boekdelen ^_^).

In ieder geval, daarna werden we voor 15 minuten weggestuurd; de docenten zouden overleggen. Dit werd ongeveer een half uur, maar het resultaat mag er zijn!

Zowel Karin en ik hebben een 8 voor ons meesterstuk gekregen! We zijn zeker niet ontevreden hierover!

We hadden verschillende ideeen over hoe we dit meesterstuk online konden zetten. Een site en weblog zouden redelijk veel scrollwerk opleveren, en wikipedia al helemaal! Uiteindelijk hebben we gekozen voor een PDF file, die vanaf deze weblog gelinkt zal worden!

Karin en ik moeten onze presentatie nog wel doen; die is eind Augustus.

Karin, het was heel prettig samenwerken. Voor we met dit meesterstuk begonnen, kenden we elkaar totaal nog niet, maar toch hebben we dit maar mooi samen voor elkaar gekregen!

2 Comments:

At 9:27 a.m., Anonymous Anoniem zei...

Hallo Karin en Kim,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie fantastische en interessante werksuk (meesterstuk)!!
Ik ben zo vrij geweest er een "stukkie" over te schrijven op mijn website "Computers in de Klas".
Ik las op de weblog van Gerard Dümmer dat jullie meesterstuk klaar was.
Groeten,
Andre Manssen

 
At 11:50 a.m., Blogger Kitty Ocean zei...

Heel erg bedankt!!

 

Een reactie posten

<< Home