zondag, oktober 22, 2006

Even een 'update'

Hallo allemaal,

Ik dacht, ik geef toch nog even een update (ook al komt er niets nieuws meer).
  • Karin en ik kunnen 15 december allebei ons diploma ophalen.
  • Ik heb EINDELIJK de nieuwe link naar Karin's nieuwe weblog geplaatst. Hoezo vertraagd?! Sorry Karin!
  • Als je de naam van Karin of van mij invult op Google, kom je alle sites tegen die ons Meesterstuk hebben ge-quote(d) (?). Wow dat zijn er veel! Ik schrok er de eerste keer best wel van. Maar toch ook weer heel erg leuk. Bedankt allemaal! We zijn blij dat ons meesterstuk niet alleen zo goed is ontvangen, maar ook daadwerkelijk een bijdrage heeft kunnen leveren!

Ik denk dat dit het eigenlijk wel was. Ga Karin's weblog bekijken! ^_^

Edit: Doet me er aan denken..... de presentatie moet nog online! Maar goed, dan zonder Vlog en Podcast er in. Iemand eigenlijk wel interesse in de presentatie?